Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku

ul. Kutnowska 19

99-120 Piątek

(24) 389-41-00

Załączniki

Załącznik nr 1 do SIWZ

 

FORMULARZ OFERTY

 

dla przetargu nieograniczonego pn.

„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”

 

Zamawiający: Powiat Łęczycki,

                   pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca

                tel. (0-24) 388-72-00 fax. (0-24) 721-32-17

 

Działając w imieniu i na rzecz:

Nazwa Wykonawcy ...........................................................................................................................

 

Adres Wykonawcy ............................................................................................................................

 

Numer telefonu ..................................................................................................................................

 

Numer faksu ......................................................................................................................................

 

E-mail.............................................................................................................................................

 

NIP .....................................................................................................................................................

 

przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku w trybie przetargu nieograniczonego na

 

„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”

 

oferujemy realizację zamówienia na warunkach określonych w poniższej ofercie, zgodnie
z warunkami dokumentacji przetargowej za cenę ofertową za całość zamówienia:

 

wartość netto ………………….. zł

 

słownie: …………………………………………………………………………………………

 

podatek VAT  ………………….. zł

 

słownie: …………………………………………………………………………………………

 

Wartość brutto  ………………….. zł

 

słownie: ………………………………………………………………………………………….

 

Wartość 1 tony pelletu wynosi…………………… zł netto.

 

 

w terminie do:

 

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia …………………………

 

  1. Oświadczamy, że cena jednostkowa 1 tony pelletu drzewnego przedstawiona w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.
  2. Oświadczamy, że cena jednostkowa za 1 tonę pelletu drzewnego przedstawiona w ofercie obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy, związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, koszty dostawy, koszty wyładunku oraz wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty, udzielone rabaty, promocje czy inne obniżki cen związane z zakupem hurtowy, jak również zysk Wykonawcy zgodnie ze specyfikacją i umową.
  3. Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na zastrzeżenie przez Zamawiającego prawa niewykorzystywania planowanych ilości pelletu drzewnego podanych w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty Wykonawcy za rzeczywistą ilość dostarczonego pelletu drzewnego.
  4. Zobowiązujemy się dostarczać Zamawiającemu konkretną zamówioną przez niego ilość pelletu drzewnego od dnia podpisania umowy do dnia ………………….. 2019 r.
  5. Zobowiązujemy się dostarczać zamawiany pellet drzewny w ciągu ………..dni od momentu przesłania zamówienia elektronicznie lub faksem bądź telefonicznie. Zamówienia będą realizowane jedynie w dni robocze.
  6. Oświadczamy, iż będziemy dostarczać Zamawiającemu pellet drzewny spełniający parametry normy jakościowej DIN plus lub  EN plus i każdorazowo przy dostawie dostarczymy certyfikat jakości.
  7. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i jej załącznikami, wszelkimi zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego w trakcie postępowania, w związku z powyższym nie wnosimy żadnych zastrzeżeń i uznajemy się za związanych określonymi w niej warunkami.
  8. Oświadczamy, iż uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty
    i wykonania zamówienia.
  9. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany
    w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Oświadczamy, że załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy został przez nas zaakceptowany bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na zawartych tam warunkach, w miejscu
    i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
  11. Oświadczamy, że wszystkie dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszej oferty są kompletne i zgodne z prawdą i są integralną częścią złożonej oferty.

 

  1. Osoby upoważnione do podpisania przyszłej umowy:

…………………………………………………………….........………………..………………..…

…………………………………………………………….....................................................

 

  1. Na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1579):
  • żadne z informacji zawartych w ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
    w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • wskazane poniżej informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
    w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i w związku z niniejszym nie mogą być one udostępniane, w szczególności innym uczestnikom postępowania oraz
    w załączeniu przedkładam uzasadnienie w celu wykazania powodu ich zastrzeżenia*

 

L.p

Oznaczenie rodzaju (nazwy) informacji zastrzeżonej

Strony w ofercie (wyrażone cyfrą)

od

do

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

  1.  Czy Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą? (Właściwe zakreślić)   □ TAK    □ NIE

 

  1. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

 

 

 

 

 

* niepotrzebne skreślić

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)


Załącznik nr 2 do SIWZ

Wykonawca:

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

 

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

 

…………………………………………….

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

Oświadczenie Wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)

 

 

DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

 Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr ZSMR.D.261.1.2019  pn.:

„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”

oświadczam, co następuje:

  

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

 

Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.

Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. Pzp.

 

 

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:

………..…………………………………………….……..…………………...........………………………………………………………………………………………………………………………

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

  OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA (Jeżeli dotyczy):

Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu,tj.:………………………………………………………………………………………………….……………………… (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

  

    [UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp]

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:

 

Oświadczam, że w stosunku do następującego/ych podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami: ……………………………………………………………………..….…… (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

…………….……. dnia ………………….

miejscowość

 

                                                                                  …………………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

 

Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w pkt. 1.5 ppkt 1) – 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW (Jeżeli dotyczy):

 

Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 1.5 ppkt 1) – 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów ………………….….……………………………………………………………………….…….., w następującym zakresie: ……………………………………..……………………………………

 

…………………………………………………………… (wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).

 

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

 

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

Załącznik nr 3 do SIWZ

 

Wykonawca:

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

 

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

 

…………………………………………….

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr ZSMR.D.261.1.2019

 

pn.: „Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA GRUPY KAPITAŁOWEJ

 

W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego nr ZSMR.D.261.1.2019  informuję/-emy, że:

 

□ nie należę do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm)*

□ należę do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm), w której skład wchodzą następujące podmioty*:

 

1 ………………………………………………………….……………………………………………

2 ………………………………………………………….……………………………………………

3 ………………………………………………………….……………………………………………

 

 

……….……., data: ………………

miejscowość

…………………………………

(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych

             do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

* niepotrzebne skreślić  


 

Załącznik nr 4 do SIWZ

 

Wykonawca:

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

 

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

 

…………………………………………….

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr ZSMR.D.261.1.2019

„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”

 

Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat

o podobnym zakresie, charakterze oraz wartości spełniającej wymóg podany
w SIWZ

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi pod nazwą „Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku” przedkładam niniejszywykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.

 

Lp.

Opis zamówienia

Wartość zamówienia brutto (PLN)

 

Termin realizacji (miesiąc i rok)

Nazwa i adres Zamawiającego

Rozpoczęcie

Zakończenie

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Dokumenty  potwierdzające, że  usługi  zostały  wykonane  należycie  (np. referencje) 

i  potwierdzające  termin  oraz  wartość  wykonanych  usług -  szt.  ..........

 

 

 

Data: …………………..                                                                        ................................................

            Podpis osób uprawnionych do

       składania oświadczeń woli w imieniu

Wykonawcy oraz pieczątki

 

Załącznik nr 5 do SIWZ

 

 

UMOWA Nr …../2019 - WZÓR

 

zawarta w dniu .......................................... 2019 r. w Piątku pomiędzy:

……………………………………………………………………… zwanym w dalszej treści umowy Zamawiającym, reprezentowanym przez:

  1. ……………………………………………………………………………………

a .....................................................................................................................................................

z siedzibą ………………………………………………………………………………………

zwanym w dalszej treści umowy Dostawcą reprezentowaną przez:

1. …………………………………………………………………………………………...

2. …………………………………………………………………………………………...

3. …………………………………………………………………………………………...

 

na podstawie wygranego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr postępowania ZSMR.D.261.1.2019 i oferty złożonej przez Dostawcę w dniu ......................................... 2019 r.

 

§ 1

 

  1. W oparciu o dokonany wybór oferty Wykonawcy w przeprowadzonym postępowaniu
    o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca,
    a Dostawca przyjmuje do wykonania i zobowiązuje się dostarczać sukcesywnie paliwo drzewne – pellet w ilości szacunkowej około 250 ton (ok. 225 ton luzem oraz ok. 25 ton
    w big bagach)do magazynów Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku w okresie od ………. 2019 r. do dnia ………… 2020 r.
  2. Dostawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego oraz złożoną ofertą.
  3. Zamawiający zastrzega, ze może nie dokonać zamówienia planowanych w/w ilości pelletu.
  4. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze
    z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego.
  5. Przedmiot dostawy będzie realizowany na koszt i ryzyko Dostawcy. Do obowiązków Dostawcy należy:

a) załadunek i transport przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu,

b) ubezpieczenie dostawy pelletu,

c) rozładunek zamówionej ilości pelletu do magazynu.

 

§ 2

Umowę zawiera się na czas określony od dnia jej podpisania do …………………….. 2020 r.

 

§ 3

1. Dostawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady zmniejszające wartość lub użyteczność przedmiotu umowy ze względu na jego cel określony w umowie. Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.

2. Dostawca zapewnia Zamawiającego, iż dostarczany pellet drzewny będzie spełniał parametry jakościowe normy DIN plus. Potwierdzeniem tego będzie certyfikat jakości dostarczany przy każdej dostawie. W przypadku braku certyfikatu dla dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza iż umowa nie została wykonana w terminie.

3. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. O wykryciu wady w dostarczonym pellecie Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Dostawcę na piśmie w terminie 7 dni od daty jej ujawnienia.

4. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Dostawcę. Ponadto Dostawca opróżni na własny koszt magazyn
z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus.

5. Świadczenia częściowe będą uruchamiane każdorazowo stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji składanych w ustalonym trybie. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub zgłoszenia faksem.

6. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony pellet w terminie do ……… dni od zamówienia przesłanego elektronicznie lub faksem zgodnie ze złożoną ofertą. Dostawca będzie realizował zamówienia jedynie w dni robocze.

7. Przedstawiciel Zamawiającego, upoważniony do odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzi na oryginale faktury VAT lub innym dokumencie dostawy ilość dostarczonego pelletu przez Dostawcę.

8. W przypadku nierealizowania dostaw pelletu przez Dostawcę w terminie uzgodnionym podczas składania zamówień, Zamawiający dokona zakupu pelletu u innego dostawcy i obciąży Dostawcę kosztami zakupu oraz kosztami związanymi z różnicą cen pelletu.

 

§ 4

1. Na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego cena 1 tony pelletu uwzględniająca wszystkie koszty związane
z dostawą i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wynosi:

netto: …................... słownie: ……………………………………………………………...

brutto: …………….. słownie: ……………………………………………………………...

 

2. Cena oferty za całość dostawy wynosi:

 

netto: …................... słownie: ………………………………………………….…………...

brutto: …………….. słownie: ……………………………………………………………………...

Dostawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonego i odebranego przez Zamawiającego pelletu.

3. Cena 1 tony pelletu obejmuje wszystkie koszty Dostawcy, związane z terminowym
i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, koszty dostawy, koszty wyładunku oraz wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty, udzielone rabaty, promocje czy inne obniżki cen związane z zakupem hurtowy, jak również zysk Wykonawcy.

4. Płatność za dostarczony pellet będzie realizowana po każdej dostawie na podstawie wystawionej przez Dostawcę faktury VAT w PLN w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury na konto Dostawcy: ……………………………………………………………….......

 

5. Zwłoka w zapłacie upoważnia Dostawcę do naliczenia ustawowych odsetek.

6. Nie dopuszcza się zmian cen pelletu przez cały okres obowiązywania umowy.

 

§ 5

1. Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

1) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn dotyczących Dostawcy oraz w przypadku określonym w § 7 ust. 1. niniejszej umowy w wysokości 3.500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)

2) z tytułu zerwania umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy w wysokości 3.500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)

3) za opóźnienie w dostawie pelletu lub nieterminowego usunięcia stwierdzonej wady pelletu
w wysokości 350,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) za każdy dzień opóźnienia

 

§ 6

1. Zamawiający zapłaci Dostawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z winy Zamawiającego w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), za wyjątkiem sytuacji przewidzianej w art. 145 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu dostaw zrealizowanych do dnia odstąpienia od umowy.

 

§ 7

1. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli stwierdzi,
że Wykonawca realizuje zamówienie:

a) bez zachowania należytej staranności

b) z naruszeniem obowiązujących przepisów

c) niezgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej umowie.

2. Każda ze Stron może niniejszą umowę wypowiedzieć z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia złożonego drugiej Stronie w formie pisemnej.

§ 8

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Ewentualne spory między Stronami wynikające z niniejszej umowy, które nie mogą być rozstrzygnięte, podlegają rozpatrzeniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 9

1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2.  Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1) zmiana stawki podatku VAT - zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek
z niniejszym przedmiotem zamówienia.

2) inne zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych) nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej w formie aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.

 

§ 10

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                   DOSTAWCA