Załączniki
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTY
dla przetargu nieograniczonego pn.
„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”
Zamawiający: Powiat Łęczycki,
pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca
tel. (0-24) 388-72-00 fax. (0-24) 721-32-17
Działając w imieniu i na rzecz:
Nazwa Wykonawcy ...........................................................................................................................
Adres Wykonawcy ............................................................................................................................
Numer telefonu ..................................................................................................................................
Numer faksu ......................................................................................................................................
E-mail.............................................................................................................................................
NIP .....................................................................................................................................................
przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku w trybie przetargu nieograniczonego na
„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”
oferujemy realizację zamówienia na warunkach określonych w poniższej ofercie, zgodnie
z warunkami dokumentacji przetargowej za cenę ofertową za całość zamówienia:
wartość netto ………………….. zł
słownie: …………………………………………………………………………………………
podatek VAT ………………….. zł
słownie: …………………………………………………………………………………………
Wartość brutto ………………….. zł
słownie: ………………………………………………………………………………………….
Wartość 1 tony pelletu wynosi…………………… zł netto.
w terminie do:
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia …………………………
- Oświadczamy, że cena jednostkowa 1 tony pelletu drzewnego przedstawiona w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.
- Oświadczamy, że cena jednostkowa za 1 tonę pelletu drzewnego przedstawiona w ofercie obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy, związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, koszty dostawy, koszty wyładunku oraz wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty, udzielone rabaty, promocje czy inne obniżki cen związane z zakupem hurtowy, jak również zysk Wykonawcy zgodnie ze specyfikacją i umową.
- Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na zastrzeżenie przez Zamawiającego prawa niewykorzystywania planowanych ilości pelletu drzewnego podanych w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty Wykonawcy za rzeczywistą ilość dostarczonego pelletu drzewnego.
- Zobowiązujemy się dostarczać Zamawiającemu konkretną zamówioną przez niego ilość pelletu drzewnego od dnia podpisania umowy do dnia ………………….. 2019 r.
- Zobowiązujemy się dostarczać zamawiany pellet drzewny w ciągu ………..dni od momentu przesłania zamówienia elektronicznie lub faksem bądź telefonicznie. Zamówienia będą realizowane jedynie w dni robocze.
- Oświadczamy, iż będziemy dostarczać Zamawiającemu pellet drzewny spełniający parametry normy jakościowej DIN plus lub EN plus i każdorazowo przy dostawie dostarczymy certyfikat jakości.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i jej załącznikami, wszelkimi zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego w trakcie postępowania, w związku z powyższym nie wnosimy żadnych zastrzeżeń i uznajemy się za związanych określonymi w niej warunkami.
- Oświadczamy, iż uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty
i wykonania zamówienia. - Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Oświadczamy, że załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy został przez nas zaakceptowany bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na zawartych tam warunkach, w miejscu
i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego - Oświadczamy, że wszystkie dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszej oferty są kompletne i zgodne z prawdą i są integralną częścią złożonej oferty.
- Osoby upoważnione do podpisania przyszłej umowy:
…………………………………………………………….........………………..………………..…
…………………………………………………………….....................................................
- Na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1579):
- żadne z informacji zawartych w ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wskazane poniżej informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i w związku z niniejszym nie mogą być one udostępniane, w szczególności innym uczestnikom postępowania oraz
w załączeniu przedkładam uzasadnienie w celu wykazania powodu ich zastrzeżenia*
L.p |
Oznaczenie rodzaju (nazwy) informacji zastrzeżonej |
Strony w ofercie (wyrażone cyfrą) |
|
od |
do |
||
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
- Czy Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą? (Właściwe zakreślić) □ TAK □ NIE
- Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
* niepotrzebne skreślić
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do SIWZ
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
…………………………………………….
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie Wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr ZSMR.D.261.1.2019 pn.:
„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”
oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. Pzp.
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
………..…………………………………………….……..…………………...........………………………………………………………………………………………………………………………
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA (Jeżeli dotyczy):
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu,tj.:………………………………………………………………………………………………….……………………… (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
[UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp]
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że w stosunku do następującego/ych podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami: ……………………………………………………………………..….…… (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. dnia ………………….
miejscowość
…………………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w pkt. 1.5 ppkt 1) – 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW (Jeżeli dotyczy):
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 1.5 ppkt 1) – 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów ………………….….……………………………………………………………………….…….., w następującym zakresie: ……………………………………..……………………………………
…………………………………………………………… (wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Załącznik nr 3 do SIWZ
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
…………………………………………….
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr ZSMR.D.261.1.2019
pn.: „Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”
INFORMACJA DOTYCZĄCA GRUPY KAPITAŁOWEJ
W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego nr ZSMR.D.261.1.2019 informuję/-emy, że:
□ nie należę do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm)*
□ należę do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm), w której skład wchodzą następujące podmioty*:
1 ………………………………………………………….……………………………………………
2 ………………………………………………………….……………………………………………
3 ………………………………………………………….……………………………………………
……….……., data: ………………
miejscowość
…………………………………
(pieczęcie imienne i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
* niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 4 do SIWZ
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
…………………………………………….
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr ZSMR.D.261.1.2019
„Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku”
Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat
o podobnym zakresie, charakterze oraz wartości spełniającej wymóg podany
w SIWZ
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi pod nazwą „Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku” przedkładam niniejszywykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
Lp. |
Opis zamówienia |
Wartość zamówienia brutto (PLN) |
Termin realizacji (miesiąc i rok) |
Nazwa i adres Zamawiającego |
|
Rozpoczęcie |
Zakończenie |
||||
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
Załączniki:
Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)
i potwierdzające termin oraz wartość wykonanych usług - szt. ..........
Data: ………………….. ................................................
Podpis osób uprawnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy oraz pieczątki
Załącznik nr 5 do SIWZ
UMOWA Nr …../2019 - WZÓR
zawarta w dniu .......................................... 2019 r. w Piątku pomiędzy:
……………………………………………………………………… zwanym w dalszej treści umowy Zamawiającym, reprezentowanym przez:
- ……………………………………………………………………………………
a .....................................................................................................................................................
z siedzibą ………………………………………………………………………………………
zwanym w dalszej treści umowy Dostawcą reprezentowaną przez:
1. …………………………………………………………………………………………...
2. …………………………………………………………………………………………...
3. …………………………………………………………………………………………...
na podstawie wygranego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr postępowania ZSMR.D.261.1.2019 i oferty złożonej przez Dostawcę w dniu ......................................... 2019 r.
§ 1
- W oparciu o dokonany wybór oferty Wykonawcy w przeprowadzonym postępowaniu
o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca,
a Dostawca przyjmuje do wykonania i zobowiązuje się dostarczać sukcesywnie paliwo drzewne – pellet w ilości szacunkowej około 250 ton (ok. 225 ton luzem oraz ok. 25 ton
w big bagach)do magazynów Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku w okresie od ………. 2019 r. do dnia ………… 2020 r. - Dostawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego oraz złożoną ofertą.
- Zamawiający zastrzega, ze może nie dokonać zamówienia planowanych w/w ilości pelletu.
- Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze
z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego. - Przedmiot dostawy będzie realizowany na koszt i ryzyko Dostawcy. Do obowiązków Dostawcy należy:
a) załadunek i transport przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu,
b) ubezpieczenie dostawy pelletu,
c) rozładunek zamówionej ilości pelletu do magazynu.
§ 2
Umowę zawiera się na czas określony od dnia jej podpisania do …………………….. 2020 r.
§ 3
1. Dostawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady zmniejszające wartość lub użyteczność przedmiotu umowy ze względu na jego cel określony w umowie. Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.
2. Dostawca zapewnia Zamawiającego, iż dostarczany pellet drzewny będzie spełniał parametry jakościowe normy DIN plus. Potwierdzeniem tego będzie certyfikat jakości dostarczany przy każdej dostawie. W przypadku braku certyfikatu dla dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza iż umowa nie została wykonana w terminie.
3. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. O wykryciu wady w dostarczonym pellecie Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Dostawcę na piśmie w terminie 7 dni od daty jej ujawnienia.
4. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Dostawcę. Ponadto Dostawca opróżni na własny koszt magazyn
z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus.
5. Świadczenia częściowe będą uruchamiane każdorazowo stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji składanych w ustalonym trybie. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub zgłoszenia faksem.
6. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony pellet w terminie do ……… dni od zamówienia przesłanego elektronicznie lub faksem zgodnie ze złożoną ofertą. Dostawca będzie realizował zamówienia jedynie w dni robocze.
7. Przedstawiciel Zamawiającego, upoważniony do odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzi na oryginale faktury VAT lub innym dokumencie dostawy ilość dostarczonego pelletu przez Dostawcę.
8. W przypadku nierealizowania dostaw pelletu przez Dostawcę w terminie uzgodnionym podczas składania zamówień, Zamawiający dokona zakupu pelletu u innego dostawcy i obciąży Dostawcę kosztami zakupu oraz kosztami związanymi z różnicą cen pelletu.
§ 4
1. Na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego cena 1 tony pelletu uwzględniająca wszystkie koszty związane
z dostawą i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wynosi:
netto: …................... słownie: ……………………………………………………………...
brutto: …………….. słownie: ……………………………………………………………...
2. Cena oferty za całość dostawy wynosi:
netto: …................... słownie: ………………………………………………….…………...
brutto: …………….. słownie: ……………………………………………………………………...
Dostawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonego i odebranego przez Zamawiającego pelletu.
3. Cena 1 tony pelletu obejmuje wszystkie koszty Dostawcy, związane z terminowym
i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, koszty dostawy, koszty wyładunku oraz wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty, udzielone rabaty, promocje czy inne obniżki cen związane z zakupem hurtowy, jak również zysk Wykonawcy.
4. Płatność za dostarczony pellet będzie realizowana po każdej dostawie na podstawie wystawionej przez Dostawcę faktury VAT w PLN w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury na konto Dostawcy: ……………………………………………………………….......
5. Zwłoka w zapłacie upoważnia Dostawcę do naliczenia ustawowych odsetek.
6. Nie dopuszcza się zmian cen pelletu przez cały okres obowiązywania umowy.
§ 5
1. Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
1) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn dotyczących Dostawcy oraz w przypadku określonym w § 7 ust. 1. niniejszej umowy w wysokości 3.500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
2) z tytułu zerwania umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy w wysokości 3.500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
3) za opóźnienie w dostawie pelletu lub nieterminowego usunięcia stwierdzonej wady pelletu
w wysokości 350,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) za każdy dzień opóźnienia
§ 6
1. Zamawiający zapłaci Dostawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z winy Zamawiającego w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), za wyjątkiem sytuacji przewidzianej w art. 145 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu dostaw zrealizowanych do dnia odstąpienia od umowy.
§ 7
1. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli stwierdzi,
że Wykonawca realizuje zamówienie:
a) bez zachowania należytej staranności
b) z naruszeniem obowiązujących przepisów
c) niezgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej umowie.
2. Każda ze Stron może niniejszą umowę wypowiedzieć z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia złożonego drugiej Stronie w formie pisemnej.
§ 8
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Ewentualne spory między Stronami wynikające z niniejszej umowy, które nie mogą być rozstrzygnięte, podlegają rozpatrzeniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 9
1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1) zmiana stawki podatku VAT - zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek
z niniejszym przedmiotem zamówienia.
2) inne zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych) nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej w formie aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.
§ 10
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
ZAMAWIAJĄCY DOSTAWCA